Spoľahnite sa na podporu spoločnosti Hoval aj v čase krízy s koronavírusom

◄ Späť do prehľadu blogu
Prišli náročné a neisté časy. Avšak, teraz, viac ako kedykoľvek predtým, potrebujeme byť pripravení na zmeny. Keďže situácia s koronavírusom prináša veľa neistoty, chceme sa s Vami podeliť, ako sa s touto situáciou snaží vysporiadať spoločnosť Hoval. Pretože zdravie našich zamestnancov, business partnerov a zákazníkov sú vždy na prvom mieste, spoločne so zabezpečením kvalitných služieb.
Vďaka našim vysokým štandardom v oblasti TZB technológii a zodpovedným rozhodnutiam, ktoré sú v súlade s hlavným princípom spoločnosti Hoval: "Zodpovednosť za energiu a životné prostredie", môžu naši zákazníci a partneri naprieč celým Slovenskom veriť v podporu a pomoc vo všetkých oblastiach pôsobnosti našej spoločnosti. Dokonca aj v súčasnej situácii šíriacej sa pandémii koronavírusu, nám táto filozofia pomáha prijímať správne opatrenia, aby sme sa rýchlo prispôsobili zmenám a výzvam na trhu. Zdraviu našich zamestnancov a zabezpečeniu kvalitných služieb pre Vás, našich zákazníkov a partnerov, kladieme najvyššiu prioritu.

Zodpovedné úpravy pracovných podmienok

hoval_online-communication.png
Aj v tomto zložitom momente je spoločnosť Hoval pripravená čeliť výzvam a pripravila sa tak, aby svojim partnerom a zamestnancom zaručila efektívnosť a služby na štandardnej úrovni.Náš tím má možnosť pracovať z domu, ale zorganizovali sme sa tak, aby boli naši zamestnanci k dispozícii ako v kancelárii, tak aj v teréne a boli schopní sa starať o dodávky a naliehavé prípady. V týchto zložitých časoch osobitne podporujeme online komunikáciu prostredníctvom našej webovej stránky, telefonicky alebo cez Skype. Dôrazne odporúčame obmedziť osobný kontakt na minimum. Tak spojme sily, aby sme zamedzili šíreniu vírusu a tým uvoľnili potrebnú kapacitu v nemocniciach pre pacientov, ktorý to naozaj potrebujú.

Opatrenia zaručujúce plnú funkčnosť

coronavirus-.jpg

Za týchto výnimočných okolností sa budeme snažiť poskytnúť Vám najvyššiu možnú kvalitu služieb a vyhovieť Vaším požiadavkám a vyriešiť prípadné vzniknuté problémy.  

Upozorňujeme, že budú vykonané nasledujúce opatrenia:

  • plánované zásahy pri riešení problémov ostávajú zachované,
  • uvedenie do prevádzky a zásahy, ktoré nevyžadujú urgentný výjazd technika, budú odložené na neskôr,
  • dodávky plánované do dnešného dňa budú zachované,
  • naši experti na TZB technológie sú Vám stále k dispozícii v prípade potreby vypracovania ponúk, zodpovedania otázok k projektom, konzultácie riešení, pomoci pri navrhovaní alebo akýchkoľvek iných technických otázok,
  • bezpečnostné opatrenia vyžadujú, aby sme sa vyhli/obmedzili priamy kontakt, preto ostávame plne k dispozícii prostredníctvom digitálnych médií,
  • náš zákaznícky servis je k dispozícii prostredníctvom telefónu a postará sa prípadné vzniknuté problémy s našou technikou. Budeme koordinovať uvedenia do prevádzky a údržbu zariadení, ktoré už boli vopred dohodnuté, tak aby sme Vám poskytli najvyššiu možnú starostlivosť a zároveň chránili našich zamestnancov,
  • náš tím v oblasti logistiky je pripravený v plnom rozsahu vybaviť Vaše objednávky a postarať sa o bezproblémovú dodávku tovaru,
  • naši zamestnanci sú podrobne informovaní o potrebách dodržiavania hygienických opatrení,
  • máme plán proti pandémii, ktorý je denne prispôsobovaný vzniknutým požiadavkám.

Často kladené otázky

coronavirus_1139758664-huge_erweitertelizenz.jpg

Na aké hygienické opatrenia dbá spoločnosť Hoval pri usmerňovaní svojím zamestnancom?

Našich zamestnancov upozorňujeme, aby dodržiavali oficiálne pokyny:

  1. Umývajte si ruky pravidelne a dôkladne mydlom a vodou alebo dezinfekčným prostriedkom na ruky
  2. Dodržiavajte odstup minimálne 1 meter od druhých osôb
  3. Obmedzte dotýkanie sa tváre s rukami
  4. Používajte ochranné pomôcky (masky, rukavice, okuliare…)
  5. V prípade kýchania alebo kašľa si zakryte ústa a nos s vreckovkou
  6. Ak je to možné, ostaňte pracovať z domu
  7. V prípade príznakov kontaktujte telefonické linky určené pre poradenstvo pri nákaze s Covid-19


Môj inštalovaný systém Hoval je nefunkčný a potrebujem okamžitú pomoc. Čo môžem urobiť?

Prosím kontaktujte nás cez telefón alebo mail, kde nám podrobne popíšete Vaše problémy. Následne sa dohodneme na optimálnom spôsobe riešenia vzniknutého problému. Ak je potrebný výjazd zamestnanca zákazníckeho servisu, potom postupujte nasledovne:

  • pracovný priestor musí byť čistý pred tým ako technik začne pracovať (najmä vstupné dvere, povrchy pred zariadením, atď.),
  • vyvetrajte izbu skôr, ako servisný technik dorazí,
  • ak ste doma v karanténe alebo ste infikovaní, prosím nezatajujte túto skutočnosť a upozornite nás vopred. Naším cieľom je nájsť riešenie pre Vás a zároveň chrániť našich zamestnancov, 
  • dodržujte odstup 3 metre od našich zamestnancov, ak je to možné neostávajte v jednej miestnosti spolu s nimi,
  • prosím vyhýbajte sa podávaniu rúk,
  • poskytnite technikovi možnosť na umytie rúk a čistý uterák,
  • neponúkajte technikovi nápoj alebo občerstvenie.


Dohodol som si stretnutie s technikom zo zákazníckeho servisu, platí dohodnuté stretnutie normálne?

Všetkým zákazníkom spoločnosti Hoval ponúkame neobmedzené servisné služby: Náš tím Vám s radosťou pomôže. Z bezpečnostných dôvodov si naši zamestnanci nepodávajú so zákazníkmi ruky. Za porozumenie ďakujeme.


Aká je momentálna dostupnosť náhradných dielov?

V spoločnosti Hoval máme sofistikovaný systém logistiky, ktorý zabezpečuje dostupnosť náhradných dielov po dlhú dobu.


Som špecializovaný partner spoločnosti Hoval a chcel by som vystaviť objednávku. Aké sú dodacie lehoty ?

Sme plne k dispozícii v prípade vykonávania dodávok! Náš tím na logistike a zákazníckom servise sa teší na Vaše objednávky. Dodacie lehoty sa momentálne príliš nelíšia od štandardných termínov dodania.


Bol som pozitívne testovaný na koronavírus alebo som oficiálne v karanténe. Môj inštalovaný systém od spoločnosti Hoval nefunguje.  Ako mám postupovať ?

V takomto prípade sa nadriadený rozhodne ako ďalej postupovať na základe uvedených okolností. Žiadame Vás, aby ste boli úprimní pri zodpovedaní otázok ohľadom Vášho zdravotného stavu. Naším cieľom je nájsť riešenie a zároveň ochrániť našich zamestnancov v najväčšej možnej miere.


V prípade akýchkoľvek otázok alebo núdze nás neváhajte kontaktovať:


So zodpovednosťou voči sebe samému a životnému prostrediu budeme čeliť týmto neistým časom spoločne!

Ostaňte pokojní a v bezpečí!

___________________________________________________________

Spoľahlivý zdroj na sledovanie súčasnej situácie s koronavírusom (COVID-19):

Autor