1 Rozsah
TopTronic E online je online portál vyvinutý spoločnosťou Hoval Corporation, Austrasse 70, LI-9490 Vaduz (ďalej len Hoval), ktorý možno voliteľne pripojiť ku všetkým generátorom tepla, ktoré sa v súčasnosti nachádzajú v predajnom programe skupiny Hoval a ktoré sú vybavené systémom TopTronic E-kontrolný systém.
Tieto podmienky používania platia v súvislosti s akvizíciou online brány Hoval TopTronic E alebo iných dostupných variantov, ktoré tiež umožňujú pripojenie (ďalej len brána) prostredníctvom zákazníka (ďalej len zákazník) od spoločnosti skupiny Hoval, predajného partnera Hoval alebo od tretej strany a sú platné medzi zákazníkom a Hovalom. Tieto podmienky používania upravujú používanie autorsky chráneného softvéru Hoval TopTronic E Online (ďalej len softvér Hoval) pomocou brány prostredníctvom online prístupu HovalDesk (ďalej len HovalDesk), ktorý nájdete tu www.hovaldesk.com.
Podmienky používania nadobúdajú účinnosť, keď sa zákazník zaregistruje na HovalDesk. Zákazník pri registrácii vyhlasuje, že súhlasí s týmito podmienkami používania. Tieto podmienky používania môže spoločnosť Hoval kedykoľvek zmeniť a vždy vstúpia do platnosti v deň ich zmeny, pokiaľ sa nerozhodne inak.
2 Predmet
Online systém Hoval TopTronic E (ďalej len Systém) je z veľkej časti zložený zo softvéru Hoval (mobilné a webové aplikácie), užívateľského kľúča, brány a serverovej infraštruktúry Hoval (ďalej len serverová infraštruktúra).
Tepelné generátory sú dostupné na internete cez online portál pomocou softvéru Hoval (mobilné alebo webové aplikácie) cez PC, smartfón atď.
Softvér Hoval zahŕňa všetky funkcie a informácie vo forme mobilnej alebo webovej aplikácie, ktoré sú zákazníkovi sprístupnené v súvislosti so Systémom prostredníctvom online portálu alebo inou formou, ako aj všeobecne dostupné aktualizácie, ladenie a inak modifikované.
3 Vlastnícke práva
Vlastníkom Systému a teda najmä vlastníkom všetkých práv k Systému, ako aj ku všetkým jeho zmenám a kópiám je Hoval. S výnimkou obmedzených práv na používanie uvedených v týchto podmienkach používania nie sú Zákazníkovi postúpené žiadne ďalšie práva, vrátane autorských práv, patentov alebo iných práv obchodného vlastníctva vrátane firemných tajomstiev v Systéme. Systém obsahuje firemné tajomstvá skupiny Hoval, jej dodávateľov alebo Hoval, ako je špecifický dizajn, štruktúra a algoritmy, ich interakcia s ostatnými časťami softvéru Hoval interne a externe, ako aj súvisiace programovacie technológie.
4 Právo na používanie
Hoval udeľuje zákazníkovi osobné, nevýhradné a neprenosné právo na používanie softvéru Hoval. Akvizícia brány zahŕňa právo na používanie základnej funkcie softvéru Hoval dostupného v tom čase. Aktualizácie existujúceho softvéru Hoval (mobilné alebo webové aplikácie) môžu spôsobiť dodatočné náklady. Obsah tohto použitia je správny
sa vlastníctvo a/alebo brána prevádza na tretiu osobu, zákazník je povinný o tom Hoval písomne informovať do desiatich (10) dní, pričom uvedie čas a typ prevodu, kontaktné údaje nového vlastníka a ďalšie primerané informácie požadované spoločnosťou Hoval.
Zákazník súhlasí s tým, že v prípade, že budú od Hovalu alebo niektorej z jeho tretích osôb požadované služby v rámci prevodu vlastníckeho práva, budú všetky tieto služby osobitne odmeňované podľa požadovaných prác a že Zákazník bude Hoval udržiavať bez poškodenia. alebo reklamačné nároky na náhradu škody, ktoré vznikli osobe prijímajúcej prevod alebo tretej strane z dôvodu chýbajúceho alebo oneskoreného oznámenia o prevode zo strany Zákazníka.
6 Obmedzenie používania
Pokiaľ to povoľujú platné zákony, zákazník nie je okrem iného oprávnený dekompilovať, rozoberať, prekladať alebo inak dekódovať ani vkladať softvér Hoval na inú webovú stránku bez písomného súhlasu spoločnosti Hoval. Zákazník ďalej nesmie meniť, upravovať alebo vytvárať rozšírenia alebo preklady založené na dielach odvodených od softvéru Hoval; zákazník tiež nesmie predávať, zverejňovať alebo umožniť používanie takéhoto softvéru tretej osobe v sieti alebo inej platforme, najmä nie poskytovateľovi služby; zverejňovať alebo prenášať tajomstvá spoločnosti na tretie strany alebo ich inak sprístupňovať. Alternatívne podmienky podľa tejto zmluvy o používaní zostávajú vyhradené.
7 Ukončenie práva na používanie
Pokiaľ zákazník poruší tieto podmienky používania a neskončí a nenapraví to do (10) pracovných dní po obdržaní zodpovedajúcej požiadavky, spoločnosť Hoval je oprávnená, pričom akékoľvek ďalšie a ďalšie právne predpisy a nároky z dôvodu porušenia zmluvy a/alebo porušenia autorských práv sú vyhradené, s okamžitou platnosťou zrušiť vydané práva na používanie softvéru Hoval a zablokovať prístup k online portálu. Predpisy týkajúce sa dôvernosti, autorských práv, obmedzení používania, zodpovednosti a záručných obmedzení platia počas neobmedzeného časového obdobia. Spoločnosť Hoval si vyhradzuje právo kedykoľvek ukončiť prevádzku online portálu z obchodných alebo iných dôvodov. Už zaplatené poplatky za používanie, ako aj náklady na Bránu nebudú kompenzované.
8 Práva tretích strán
Softvér Hoval môže obsahovať softvérové programy alebo časti softvérových programov (vrátane softvéru s otvoreným zdrojovým kódom) od tretích strán („komponenty tretích strán“), na ktoré sa môžu vzťahovať dodatočné podmienky používania, ktoré môžu rozšíriť alebo obmedziť práva na používanie tohto softvéru. program (podmienky tretej strany).
9 Technické predpoklady/inštalácia
Predpokladom na používanie Systému je počítač alebo mobilné koncové zariadenie (smartfón a pod.) s pripojením na internet, online brána Hoval TopTronic E, ktorá je pripojená na internet cez LAN, WLAN, UMTS alebo inú technológiu, ako aj teplo. generátor s regulátorom vykurovania TopTronic E. Počítač alebo mobilné koncové zariadenie, internetové pripojenie a generátor tepla s regulátorom vykurovania TopTronic E si zabezpečí zákazník na vlastné náklady. Alternatívne služby, ktoré môže Hoval zákazníkovi ponúknuť, zostávajú vyhradené.
Hoval odporúča inštaláciu alebo dovybavenie Gateway generátorom tepla servisným technikom z regionálnej pobočky Hoval, predajnej spoločnosti Hoval alebo špecializovanou treťou stranou za osobitný poplatok. Brána sa po aktivácii spojí s infraštruktúrou spoločnosťou Hoval a odošle jasný identifikátor, ktorý sa pripojí k zákazníkovi po registrácii užívateľa.
Od tohto momentu môže zákazník prihlásený cez online portál realizovať vzdialený prístup k zdroju tepla. Neexistuje priame spojenie medzi koncovým zariadením pristupujúcim na portál (napríklad počítač, mobilné koncové zariadenie) a generátorom tepla Zákazníka. Prenesené dáta sú presmerované do online serverovej infraštruktúry TopTronic E a tam uložené v databáze.
10 Registrácia/používateľské dáta
Mobilnú aplikáciu TopTronic E online pre smartfóny (iOS alebo Android) sprístupňuje Hoval v obchode iTunes a cez Google Play Store pre zariadenia so systémom iOS a Android. Webovú aplikáciu pre PC aplikácie je možné vyvolať cez HovalDesk pomocou štandardného internetového prehliadača. S každým získaným online balíkom Hoval TopTronic E zákazník získa kľúč na používanie potrebný na online registráciu Systému vo forme sériového čísla brány a hesla (ďalej len Užívateľské údaje). Pri registrácii a vygenerovaní individuálneho hesla si zákazník môže nastaviť e-mailovú adresu pre správu alarmov a definovať požadované parametre. Zákazník je zodpovedný za zadanie správnych adries a parametrov. Hoval nepreberá žiadnu zodpovednosť za akékoľvek škody z toho vyplývajúce. S používateľskými údajmi, ako aj s individuálne vygenerovaným heslom bude zákazník zaobchádzať ako s dôvernými. V prípade straty užívateľských dát alebo individuálne vygenerovaného hesla je potrebné ihneď informovať zákaznícky servis Hoval, aby bolo možné vytvoriť nové užívateľské dáta. Po prijatí hlásenia o strate sú stratené používateľské údaje zablokované. Hoval nepreberá žiadnu zodpovednosť za akékoľvek škody, ktoré vzniknú v dôsledku straty alebo nesprávneho uloženia užívateľských dát alebo zneužitia užívateľských dát tretími stranami zákazníka alebo tretími stranami.
V závislosti od oprávnenia, ktoré Hoval udeľuje, môže Zákazník prostredníctvom svojho HovalDesk pozvať na svoj HovalDesk viac ľudí. Priradenie sa vykonáva prostredníctvom e-mailových pozvánok a náhodne vygenerovaného hesla zaslaného týmto ľuďom, ktorí sa potom môžu prihlásiť cez HovalDesk a musia akceptovať tieto podmienky používania v procese registrácie. Zákazník zostáva zodpovedný za správne používanie HovalDesk, najmä za dodržiavanie požiadaviek na ochranu údajov. Je kontaktnou osobou v tejto záležitosti pre všetkých ľudí, ktorých pozvala. Hoval nepreberá žiadnu zodpovednosť za prípadné škody z toho vyplývajúce.
11 Dostupnosť
Hoval sa snaží, aby bol systém vždy pripravený na použitie a dostupný; pri online službách sa však občasným prerušeniam a poruchám nedá vyhnúť. V prípade poruchy alebo prerušenia nemusí byť možný prístup ku generátoru tepla s ovládaním TopTronic E cez mobilnú alebo webovú aplikáciu. Hoval sa bude snažiť takéto nedostatky čo najrýchlejšie odstrániť.
Hoval si vyhradzuje právo prerušiť prístup do systému zo závažných dôvodov. Medzi presvedčivé dôvody patrí napríklad nevyhnutná údržba serverov, programov alebo inej požadovanej infraštruktúry, odstraňovanie porúch alebo narušenia bezpečnosti, neoprávnený prístup k údajom alebo iné okolnosti. Tieto krátkodobé obmedzenia alebo chyby netvoria základ pre zodpovednosť alebo záručné nároky zo strany zákazníka voči spoločnosti Hoval.
Hoval si vyhradzuje právo previesť Systém na vyspelejší systém v dôsledku postupujúceho technologického vývoja a v prípade potreby zastaviť prevádzku Systému alebo jednotlivých komponentov, ktoré boli dovtedy použiteľné. Hoval o tom zákazníka včas informuje. Prevod na nový Systém môže byť spojený s nákladmi, ktoré musí znášať zákazník.
12 Poplatok za používanie
Poplatky za používanie základného balíka sú zahrnuté v kúpnej cene online balíka Hoval TopTronic E. Ďalšie funkcie a aktualizácie online mobilnej aplikácie TopTronic E alebo webovej aplikácie sú spoplatnené. Tieto funkcie sa uvoľnia zákazníkovi po zaplatení týchto dodatočných poplatkov za používanie. V prípade omeškania platby zákazníka spoločnosti Hoval, regionálnej dcérskej spoločnosti Hoval alebo obchodnej spoločnosti Hoval týkajúcej sa online balíka Hoval TopTronic E, je spoločnosť Hoval oprávnená bez ďalšieho upozornenia zablokovať prístup zákazníka do systému. Po prijatí platby bude prístup obnovený. Hoval si vyhradzuje právo na ďalšie práva v prípade omeškania.
Náklady, ktoré vzniknú spoločnosti Hoval pri riešení problémov s prístupom Zákazníka do Systému, znáša Zákazník. Problémy s prístupom, ktoré možno spätne vysledovať k hardvéru poskytnutému spoločnosťou Hoval (napríklad online brána TopTronic E, v rámci záručnej doby) alebo serverovej infraštruktúre zostávajú vyhradené.
13 Záruka / zodpovednosť
Hoval garantuje zákazníkovi, že systém je bez vecných a právnych vád. Zákazník musí v prípade závad ihneď informovať Hoval. Záručné práva sa nevzťahujú na chyby, ktoré sú spôsobené odchýlkami od podmienok používania určených pre Systém. Záručná doba je obmedzená na šesť mesiacov od doručenia online balíka Hoval TopTronic E regionálnou pobočkou Hoval, predajcom Hoval alebo treťou stranou zákazníka, pričom záväzné zákonné podmienky platného zákona sú vyhradené.
Krátkodobé obmedzenia Systému netvoria základ pre záruku alebo nárok zákazníka na Hoval.
Spoločnosť Hoval ručí výlučne za škody, pokiaľ sa preukáže úmysel alebo hrubá nedbanlivosť. Zodpovednosť za nedbanlivosť, nepriame škody az toho vyplývajúce škody, majetkové škody, ušlý zisk a za škody z nárokov tretích osôb je v každom prípade vylúčená, pokiaľ to pripúšťa platný zákon. Spoločnosť Hoval nezodpovedá najmä za škody, ktoré vzniknú zákazníkovi v dôsledku porúch alebo prerušení prevádzky vlastnej infraštruktúry alebo za škody, za ktoré je zodpovedný zákazník alebo tretia osoba. Spoločnosť Hoval tiež vylučuje zodpovednosť za škody spôsobené internetovými útokmi alebo vírusmi alebo použitím softvéru tretích strán.
Zákazník súhlasí s tým, že služby od Hovalu alebo ním poverenej tretej strany v rámci riešenia a opätovného sprevádzkovania Systému, vrátane služieb na mieste, bude Zákazník kompenzovať samostatne v závislosti od množstva vykonaných prác.
14 Vyhlásenie o ochrane osobných údajov
Údaje o zákazníkovi týkajúce sa používania a inštalácie produktov Hoval sú spracované (napríklad systémové nastavenia vykurovania alebo vetrania). Tieto sa ukladajú a zobrazujú v aplikácii alebo cez HovalDesk a môžu byť individuálne prispôsobené zákazníkom pomocou ovládača alebo aplikácie, aby mohli monitorovať produkty kompatibilné s Hoval TopTronic E. Ďalej je možné, aby si zákazník sám analyzoval a graficky zobrazoval historické údaje za účelom sledovania trendov alebo všeobecného sledovania používania zariadenia. Funkcie teda v podstate zahŕňajú služby inteligentného merača v mieste zákazníka, v ktorom je možné zaznamenávať nastavenia systému a údaje o prietokoch. Príjemcom údajov v zmysle nasledujúcich vzorov sú Hoval, regionálne dcérske spoločnosti Hoval, obchodní partneri Hoval a servisní partneri zákazníka.
Spracovaním týchto údajov je možné dosiahnuť nezávislé a užívateľsky jednoduché ovládanie systémov prostredníctvom Hoval TopTronic E online. Táto zmluva o používaní tvorí základ pre poskytovanie údajov zákazníkom a ich spracovanie spoločnosťou Hoval. Údaje prijaté cez Gateway spracováva Hoval centrálne.
Hoval sprístupňuje údaje v rámci skupiny Hoval, regionálnej dcérskej spoločnosti Hoval zodpovednej za zákazníka alebo dotknutých obchodných partnerov Hoval na administratívne účely a poskytovanie služieb tým, že im zaručí prístup k týmto údajom. To zahŕňa prístup k užívateľským údajom, ako aj technickým informáciám o systéme, aby bolo možné identifikovať a vyriešiť chyby.
Hoval môže zaručiť inštalatérovi prístup k zákazníckym údajom obmedzený na údržbu a riešenie porúch s písomným súhlasom zákazníka. Predpokladom je preukázanie platnej zmluvy o údržbe alebo servise medzi objednávateľom a montážnikom obsahujúca súhlas, jeho rozsah a odvolateľnosť súhlasu objednávateľa. Hoval poskytuje inštalatérovi údaje v rozsahu, v akom dal zákazník súhlas, až do jeho písomného odvolania. Hoval nepreberá žiadnu zodpovednosť za použitie údajov inštalatérom, najmä za to, či môže inštalatér odovzdať údaje a na aké účely ich spracúva. Hoval môže kedykoľvek zablokovať prístup, ak už nie sú v súlade s podmienkami tejto zmluvy o používaní alebo s podmienkami používania.
Údaje budú použité v rámci skupiny Hoval na priamu reklamu s cieľom upozorniť zákazníka na ďalšie možnosti optimalizácie, ktoré vyplynú z vyhodnocovania údajov pri používaní produktov Hoval. Vyhodnocovanie údajov o používaní produktov Hoval môže viesť k profilovaniu, najmä detaily týkajúce sa kontrol by mohli viesť k záverom o každodenných návykoch zákazníka. Automatické rozhodnutia, ktoré by mohli mať vplyv na zákazníka, sa však nerobia kedykoľvek. Hoval prijme vhodné technické a organizačné opatrenia na realizáciu tohto spracovania údajov.
Nakoniec Hoval spracováva a analyzuje získané dáta pre vyhodnotenie vlastných produktových radov (napríklad pravdepodobnosti porúch) pre ďalší vývoj svojich systémov a pre rôzne ďalšie analýzy vlastnej trhovej pozície. Údaje o vlastnom vývoji, produktoch a pod. nie sú založené na osobných údajoch, ale sú vytvorené len na základe Systémových údajov generovaných a prenášaných Systémom. Neexistuje žiadne postúpenie fyzickej osobe.
Údaje sa uchovávajú po dobu trvania zmluvného vzťahu so zákazníkom a tak dlho, ako sa predpokladá v rámci koncepcie zabezpečenia údajov Hoval. Po ukončení tejto zmluvy o používaní so zákazníkom môžu byť údaje naďalej spracovávané na štatistické účely. Hoval sa tu snaží o anonymizáciu akéhokoľvek osobného odkazu, ktorý by umožnil historické priradenie.
Všetky otázky alebo žiadosti o informácie v súvislosti so spracovaním osobných údajov v rámci alebo v súvislosti s Hoval TopTronic E online, najmä pokiaľ ide o opravu údajov, žiadosti o vymazanie alebo ďalšie podrobnosti, môžete položiť buď telefonicky: +421 552 404 016 alebo prostredníctvom e-mailu: hoval@hoval.sk. Zákazník môže tieto požiadavky podať aj prostredníctvom regionálnej pobočky Hoval alebo obchodného partnera Hoval, ktorý zabezpečí, aby bola požiadavka postúpená spoločnosti Hoval.
Ak by spoločnosť Hoval podľa úsudku zákazníka nesplnila povinnosť zabezpečenia údajov, zákazník môže podať sťažnosť príslušnému dozornému orgánu. Hlavné sídlo spoločnosti Hoval v zmysle predpisov o ochrane údajov je v Lichtenštajnsku.
15 Klauzula oddeliteľnosti
Ak by sa jedna alebo viacero podmienok v týchto podmienkach používania zistilo, že sú úplne alebo čiastočne neúčinné alebo nie je možné ich implementovať, účinnosť všetkých ostatných podmienok tým zostáva nedotknutá. Úplne alebo čiastočne neúčinná podmienka bude nahradená zákonom povolenou podmienkou, ktorá sa čo najviac približuje ekonomickému účelu neúčinnej alebo nesplniteľnej podmienky.
16 Právo rozhodnutia / jurisdikcia
Tieto podmienky používania podliehajú hmotnému právu Lichtenštajnska. Uplatnenie obchodného práva OSN (CISG) je vylúčené.
Príslušnosť pre spory vyplývajúce z týchto podmienok používania je okresný súd vo Vaduze, Lichtenštajnsko. Hoval je tiež oprávnený konať voči zákazníkovi v jurisdikcii svojho miesta podnikania.
Hoval Aktiengesellschaft, 21. máj 2018