Zodpovedné úpravy pracovných podmienok
Opatrenia zaručujúce plnú funkčnosť
Za týchto výnimočných okolností sa budeme snažiť poskytnúť Vám najvyššiu možnú kvalitu služieb a vyhovieť Vaším požiadavkám a vyriešiť prípadné vzniknuté problémy.
Upozorňujeme, že budú vykonané nasledujúce opatrenia:
- plánované zásahy pri riešení problémov ostávajú zachované,
- uvedenie do prevádzky a zásahy, ktoré nevyžadujú urgentný výjazd technika, budú odložené na neskôr,
- dodávky plánované do dnešného dňa budú zachované,
- naši experti na TZB technológie sú Vám stále k dispozícii v prípade potreby vypracovania ponúk, zodpovedania otázok k projektom, konzultácie riešení, pomoci pri navrhovaní alebo akýchkoľvek iných technických otázok,
- bezpečnostné opatrenia vyžadujú, aby sme sa vyhli/obmedzili priamy kontakt, preto ostávame plne k dispozícii prostredníctvom digitálnych médií,
- náš zákaznícky servis je k dispozícii prostredníctvom telefónu a postará sa prípadné vzniknuté problémy s našou technikou. Budeme koordinovať uvedenia do prevádzky a údržbu zariadení, ktoré už boli vopred dohodnuté, tak aby sme Vám poskytli najvyššiu možnú starostlivosť a zároveň chránili našich zamestnancov,
- náš tím v oblasti logistiky je pripravený v plnom rozsahu vybaviť Vaše objednávky a postarať sa o bezproblémovú dodávku tovaru,
- naši zamestnanci sú podrobne informovaní o potrebách dodržiavania hygienických opatrení,
- máme plán proti pandémii, ktorý je denne prispôsobovaný vzniknutým požiadavkám.
Často kladené otázky
Na aké hygienické opatrenia dbá spoločnosť Hoval pri usmerňovaní svojím zamestnancom?
Našich zamestnancov upozorňujeme, aby dodržiavali oficiálne pokyny:
- Umývajte si ruky pravidelne a dôkladne mydlom a vodou alebo dezinfekčným prostriedkom na ruky
- Dodržiavajte odstup minimálne 1 meter od druhých osôb
- Obmedzte dotýkanie sa tváre s rukami
- Používajte ochranné pomôcky (masky, rukavice, okuliare…)
- V prípade kýchania alebo kašľa si zakryte ústa a nos s vreckovkou
- Ak je to možné, ostaňte pracovať z domu
- V prípade príznakov kontaktujte telefonické linky určené pre poradenstvo pri nákaze s Covid-19
Môj inštalovaný systém Hoval je nefunkčný a potrebujem okamžitú pomoc. Čo môžem urobiť?
Prosím kontaktujte nás cez telefón alebo mail, kde nám podrobne popíšete Vaše problémy. Následne sa dohodneme na optimálnom spôsobe riešenia vzniknutého problému. Ak je potrebný výjazd zamestnanca zákazníckeho servisu, potom postupujte nasledovne:
- pracovný priestor musí byť čistý pred tým ako technik začne pracovať (najmä vstupné dvere, povrchy pred zariadením, atď.),
- vyvetrajte izbu skôr, ako servisný technik dorazí,
- ak ste doma v karanténe alebo ste infikovaní, prosím nezatajujte túto skutočnosť a upozornite nás vopred. Naším cieľom je nájsť riešenie pre Vás a zároveň chrániť našich zamestnancov,
- dodržujte odstup 3 metre od našich zamestnancov, ak je to možné neostávajte v jednej miestnosti spolu s nimi,
- prosím vyhýbajte sa podávaniu rúk,
- poskytnite technikovi možnosť na umytie rúk a čistý uterák,
- neponúkajte technikovi nápoj alebo občerstvenie.
Dohodol som si stretnutie s technikom zo zákazníckeho servisu, platí dohodnuté stretnutie normálne?
Všetkým zákazníkom spoločnosti Hoval ponúkame neobmedzené servisné služby: Náš tím Vám s radosťou pomôže. Z bezpečnostných dôvodov si naši zamestnanci nepodávajú so zákazníkmi ruky. Za porozumenie ďakujeme.
Aká je momentálna dostupnosť náhradných dielov?
V spoločnosti Hoval máme sofistikovaný systém logistiky, ktorý zabezpečuje dostupnosť náhradných dielov po dlhú dobu.
Som špecializovaný partner spoločnosti Hoval a chcel by som vystaviť objednávku. Aké sú dodacie lehoty ?
Sme plne k dispozícii v prípade vykonávania dodávok! Náš tím na logistike a zákazníckom servise sa teší na Vaše objednávky. Dodacie lehoty sa momentálne príliš nelíšia od štandardných termínov dodania.
Bol som pozitívne testovaný na koronavírus alebo som oficiálne v karanténe. Môj inštalovaný systém od spoločnosti Hoval nefunguje. Ako mám postupovať ?
V takomto prípade sa nadriadený rozhodne ako ďalej postupovať na základe uvedených okolností. Žiadame Vás, aby ste boli úprimní pri zodpovedaní otázok ohľadom Vášho zdravotného stavu. Naším cieľom je nájsť riešenie a zároveň ochrániť našich zamestnancov v najväčšej možnej miere.
V prípade akýchkoľvek otázok alebo núdze nás neváhajte kontaktovať:
- telefonicky: +421 552 404 016; +421 43583 16 66,
- mailom: hoval@hoval.sk,
- cez kontaktný formulár.
So zodpovednosťou voči sebe samému a životnému prostrediu budeme čeliť týmto neistým časom spoločne!
Ostaňte pokojní a v bezpečí!
___________________________________________________________
Spoľahlivý zdroj na sledovanie súčasnej situácie s koronavírusom (COVID-19):